Vielser

VIELSER PÅ DET GAMLE RÅDHUS

Bliv viet i Gråsten

Som kommunalt rådhus fra 1950’erne og frem, blev der foretaget utallige borgerlige vielser på Gråstens rådhus.

Gennem et godt samarbejde med Sønderborg Kommune er der nu igen skabt unik mulighed for vielse
i den tidligere byrådssal, der med sin højtidelige og stilfulde ramme, udsigten til slotssøen og Gråsten slot,
skaber den helt rette stemning for et perfekt bryllup.

Selve vielsen vil blive foretaget af en giftefoged fra Sønderborg Kommune i overværelse af 2 vidner.
Vielsen aftales med Borgerservice i Sønderborg, som forud for vielsen skal have behandlet og godkendt Deres papirer.

Borgerservice Sønderborg 
Rådhustorvet 10, 6400 Sønderborg
+45 88 72 51 84 
vielser@sonderborg.dk

Et bryllup er en stor begivenhed, og en bryllupsdag skal være noget helt særligt og uforglemmeligt.
På DET GAMLE RÅDHUS sætter vi en stor ære i at hjælpe med at gøre Deres bryllupsdag til den oplevelse, som De har drømt om.

Bliv viet i den gamle byrådssal, og hold bryllupsfesten i de samme charmerende rammer.
Vi tilbyder også overnatning i særklasse både inden brylluppet og efter festen. 

Lad os hjælpe Dem med den store dag.

BORGERLIGE VIELSER I GRÅSTEN

DATOER 2020

På nuværende tidspunkt er der i samarbejde med Sønderborg Kommune
planlagt borgerlige vielser på DET GAMLE RÅDHUS på følgende fredage i 2020:

7. august
21. august

4. september
18. september

2. oktober
16. oktober
30. oktober

13. november
27. november

11. december

Bliv viet i Sønderborg Kommune

Hos Borgerservice Sønderborg findes al information om vielser i Sønderborg Kommune.

Skål på Deres nye livskapitel

Vi tilbyder bobler og snacks, som kan bestilles på dagen.

Bryllupsnatten

Ønsker De at overnatte i Gråsten?

Fotografering

Flemmings Foto tilbyder diskret og professionel fotografering under vielsen på rådhuset samt efterfølgende portrætfotografering i Gråstens smukke omgivelser. 

VIELSE & BRYLLUPSFEST
PÅ DET GAMLE RÅDHUS

Lad os hjælpe Dem på den store dag.
Hos os kan De både blive viet og holde bryllupsfest.